Prekių pristatymas ir grąžinimas

PREKIŲ PRISTATYMAS

Pirkėjas, užsakymo metu pasirinkęs prekių pristatymo paslaugą, įsipareigoja nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą.

Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, jei Pirkėjas prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.

Prekes pristato Pardavėjo įgaliotas atstovas (kurjeris) arba pirkėjui pageidaujant prekė bus pristatyta į jo pasirinkta paštomatą arba pašto skyrių.

Pardavėjas pristato Pirkėjui prekes vadovaudamasis prekių aprašymuose nurodytais terminais. Šie terminai yra preliminarūs. Kartu Pirkėjas sutinka, jog išimtiniais atvejais prekių pateikimas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių. Kai Pardavėjo sandėlyje nėra reikiamų prekių, ir Pirkėjas pateikia užsakymą, tokiu atveju Pardavėjas įsipareigoja kuo skubiau susisiekti su Pirkėju ir suderinti prekių pateikimo sąlygas.

Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pateikimo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių.

Pirkėjas visais atvejais pristatymo metu pastebėjęs pakuotės pažeidimus privalo kurjerio pateikiamame siuntos pristatymo dokumente nurodyti pastabas arba surašyti atskirą aktą dėl šių pažeidimų. Tai Pirkėjas privalo padaryti dalyvaujant kurjeriui. Neatlikus tokių veiksmų Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Pirkėją dėl prekių pažeidimų, susijusių su pakuotės pažeidimais, kurių Pirkėjas nepažymėjo kurjerio prekės pristatymo dokumente.

Pirkėjas privalo visais atvejais nedelsiant informuoti Pardavėją, jeigu siunta pateikiama pažeistoje pakuotėje, jeigu siuntoje pateikiamos neužsakytos prekės arba netinkamas jų kiekis, nepilna prekės komplektacija.

Siuntos pristatymo kaina Lietuvoje ir į ES šalis priklauso nuo pasirinkto pristatybo būdo.  

Pristatymo kaina į kitas šalis derinama atskirai. Muito ir kitus mokesčius pirkėjas

susimoka pats gavęs siuntą.

Esant nepalankioms siuntimo aplinkybėms Pardavėjas pasilieka teisę atšaukti

užsakymą ir grąžinti pirkėjui pinigus.

 

 

PREKIŲ KOKYBĖS, GARANTIJOS

Pardavėjas neatsako už tai, kad el. parduotuvėje esančios prekės savo spalva, forma ar kitais parametrais gali neatitikti realaus prekių dydžio, formų ir spalvos dėl Pirkėjo naudojamo vaizduoklio ypatybių.

Natūralus prekės susidėvėjimas ar jos savybių pasikeitimas nelaikomas prekių kokybės trūkumu.

 

PREKIŲ GRĄŽINIMO SĄLYGOS

Visoms elektroninėje parduotuvėje www.egleszaislai.lt įsigytoms prekėms suteikiama 14 dienų grąžinimo garantija. Įsigytą prekę galite grąžinti jeigu ji atitinka šias sąlygas:

–       prekės bei įpakavimo išvaizda iš esmės nepasikeitė (turi būti nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės,lipdukai ir kt.);

–       prekė nebuvo naudojama ir nėra sugadinta;

–       grąžinamos prekės komplektacija turi būti tokia pati, kokią gavote;

–       grąžinant prekę turite pateikti prekės įsigijimo dokumentą.

–       Pirkėjas grąžinamas prekes turi pristatyti S.Grigorovičienės in.įm. biuro adresu Geležinkelio 19a, 25116 Lentvaris, bei kartu pridėti užpildytą prekių grąžinimo dokumentą. 

SVARBU: Prekes grąžinti privaloma per kurjerių tarnybą. Prekės įsigijimo ir grąžinimo kaštai tenka Pirkėjui

Grąžinant prekę, reikia pateikti prašymą, nurodant detalią užsakymo informaciją: užsakymo numeris, data, prekė, kaina, pristatymo data. Prašyme reikia nurodyti sąskaitą pinigų grąžinimui.

Įstatymų numatyta tvarka Pardavėjas įsipareigoja grąžinti pinigus per 14 d.d. po to, kai įvertinama ar prekė yra tinkamos būklės (nesugadinta, be pažeidimų, nesukeista ir pan.)

Tinkamos kokybės prekių grąžinimas galimas tik ūkio ministro 2001 m. rugpjūčio 17 d. įsakymu Nr. 258 patvirtintų “Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklių” nustatyta tvarka.